fredag, maj 16, 2014



Mycket bra dag som började med en behandling av min nacke. Det känns att något positivt har hänt. Ska strax gå ut och sätta mig i en sadel för min underkropp känns mycket rakare. Hur det kan vara med kroppen, det är inte alltid att gå rätt på det som krånglar värst. Det kan bero på något annat alldeles tydligt.

Har lasttränat och ARtränat Dorado också. Han blir allt mer avslappnad i transporten och ARträningen är på förskolenivå och mycket behaglig för oss båda. Solen skiner och fåglarna sjunger. Vilken fantastisk årstid det är det här.

Sen har jag tappat bort min mobil på eftermiddagen, inte lika positivt. Den har varit borta några timmar nu och jag har letat precis överallt som det känns. Gillar det inte, har abstinens. Har massor av påminnelser i den nu och alla telefonnummer ojoj.. Ska transportera mig och gossen till Lögdö i morgon och då vill jag gärna ha den. Borde ha lärt Bruce att spåra telefoner.

Inga kommentarer: