söndag, juli 28, 2013





Vilken ofattbart fin sommar!

Tove och Viktor drar vidare idag. Tove har varit här ovanligt länge denna sommar och det känns bra. Lite "slutpåsommarenkänsla" har jag allt..

Glad också att Smilla verkar må bra. Hon lyckades stjäla ett och annat hon inte bör äta igår kväll ;)

Glad också åt min lösdrift. Hästarna är där mycket nu och flugbekämpningen har gått bra sen jag kom hem. Inga svansar som går.

Är det teleportera det heter. Önskar att jag kunde göra det för att se Lina i Fäviken idag och Hästdansen i Skåne i veckan. Längtar till Evas Salsta också men det kan jag nog realisera senare. Fast i stort sett är det perfekt i Tunbyn :)

3 kommentarer:

Maria sa...

Låter bra det :-) att det är bra i Tunbyn!!! Blir nog bra för oss i Östtjärn (LD) oxå :-)

Elisabeth sa...

Det blir det alldeles säkert :) Fina ridvägar har ni också och bad.

Ulrika sa...

Kommer du på hur man teleporterar, så bara kom! Det är värt besväret :)