onsdag, juli 31, 2013



I det här ljuset kan man se att han blivit mörkare. För tillfället, han blir ljusare på vintern och den pälsen är snart på gång. Päls ;) det fick man inte säga..  Palominernas färgväxlingar ska jag läsa om en dag när jag har tid.

Rund är han också. Grannen var nyss här och undrade om jag ville ha slaget gräs. Snällt men det ville jag inte . Törs inte ge det till någon av fyrbeningarna.

Har väl mycket kontakt med min "smärtkropp" det listiga djuret som Eckard Tolle skriver. Beror kanske  på att jag umgås en hel del med en person som har en STOR sådan ;) "En ny värld" av Tolle hjälper mig mycket att vara mer medveten om vad som händer men därmed inte sagt att man inte åker dit ibland. Förvandlas till en hagga med andra ord. Rekommenderar Eckard både i bok och på Youtube.

Baka bullar ska jag också göra en annan dag recepten finns här. Blåbärsbullarna ser bara underbara ut http://mittkok.expressen.se/artikel/sommarens-basta-bullar/

Inga kommentarer: