tisdag, juli 16, 2013

Fasttrack på Dalpraktiken


Skapar utsikt över sina hästar från sovrummet..

Annas och Erikas hästar.

Unghästutbildning på bästa sätt.

Åsa beundrar Tulo. En av mina favorithästar.

En annan av mina favorithästar :) som i sin tur beundrar en rumpa.

Fina trähagar där hästarna gick mellan lektionerna. På nätterna hade de tillgång till gräshage. Hur bra är inte det?

Erika med sin trevliga unghäst.

Eva och Tusse på tur.

Fabian på ung Sundsvallshäst.

Flocken och Dorado.



Lina hoppar rep.

Monikas vackra morganhäst.

Småhingstarna.

Hans kungliga höghet.


Inte alltid så "fast" för min del men precis så underbart som det ser ut på bilderna. Kan bli svårt att låta bli att åka dit nästa sommar. Särskilt efter brevet som jag fick igår :) Tack för det Dalpraktiken , ni är härliga ni!

3 kommentarer:

Monika sa...

Jag kan bara instämma !! En gång dalpraktiken alltid dalpraktiken :-) !! Otroligt behagligt ställe både för folkoch fä :-)))

Åsa Dalpraktiken sa...

oj vad mycket fina bilder du hade =)
Full fart här nu inför Barwick så vi har inte hunnit titta.Längtar ut till blåbären men här har det varit riktigt höstväder - långkalsonger och mössa = bra hästväder (och inte riktigt helt mogna bär ännu)

Elisabeth sa...

Ungefär som här då. Långkalsonger oc blåbär och nästan inga insekter. Bra.