fredag, juli 12, 2013




En skön dag. Sol och alldeles lagom temperatur. Hittade en burk Boswellia med utgånget datum men stoppade i mig ett par tabletter och ta mig sjutton om jag inte blev bättre :) Kari har mockat åt mig i dag. Vilken lyx och bra för snabb läkning.

Plockade blåbär tillsammans med Kitty några timmar. Vi fikade mest och hade trevligt och det var för tidigt för bärplockningen egentligen. Det gjorde inget, en dag i skogen gör gott. Tar nya tag nästa helg. Det blev en knapp liter och hinner jag ska jag baka något med blåbär i morgon.

B målade stalldörrar och höll på att bli uppäten av blinningar. Dorado uppvaktade honom mest hela tiden och ville nog att B skulle befria honom från ett och annat som bet.

Hästarna får fortfarande bara gå kortare stunder på nya betet. Är inte så säker på att det skulle gå där alls. Många olika sorters örter dock.

Inga kommentarer: