måndag, december 31, 2012



Funderade lite på saker jag är tacksam över och en som kom upp är det här med åldrandet. För många år sedan slog jag sönder min höft och det är möjligt att jag missat en del roliga saker tack vare det men mest har det nog varit till glädje. Som nu när ålderstecknen kommer rasande, rasar är nog bästa ordet ;) Faktiskt så skapar det ingen ångest hos mig eftersom att min höft och kropp fungerar rätt bra. Jag kan göra mycket av det jag vill och det där andra har så liten betydelse. Inte dumt alls :)) Hoppas det håller i sig..

Något är konstigt med datorn så jag kommer inte åt mina bilder så det får bli till att sno någon så länge och texten där passar bra..

Ser att det snöar. Halleluja säger jag för det blev så hårt och knaggligt efter töandet i går.

2 kommentarer:

annica sa...

att åldras är inte så dumt om man betänker alternativet ;)
Gott nytt år på dig!

Elisabeth sa...

Haha precis:)