tisdag, november 06, 2012

 En reproduktion av denna sätter jag på min vill ha lista som är rätt tom just nu. Lustigt hur saker som verkar viktiga kan bara försvinna ur minnet efter ett tag. Bra att det fungerar så. Ifall att den inte försvinner ur sinnet så finns den här http://franzmarcpaintings.com/

För att vara en som inte ens rider för tillfället så kan det verka konstigt att läsa distansryttarnas tävlingstermin ;) Vad sägs om Midnattsritten i Härjedalen i början av juli. Låter så lockande just nu :) Jag menar det är långt dit och mycket kan hända i mina drömmar i alla fall..

Mörkt ute så ikväll blir det bara lite omvårdnad och lite sällskapande. Filmen här är från Yvonne och Nokkes blogg. Det var så varmt den där dagen, längtar allt efter sol. Mycket instruktiv film, tack för den Yvonne. David Lichman rules i min hästvärld :) Tänk bara om man verkligen tränat på allt man lärt sig..



3 kommentarer:

annica sa...

Tänkte på dig igår när jag var in på Fröken Fräken, där fanns två fina hästar på en hylla :)

Elisabeth sa...

Som prydnad eller till salu?

annica sa...

Tror nog att dom är till salu, såg inget pris på dom. Ganska stora var dom. Jättefina tyckte jag!