söndag, november 18, 2012



Har Stockholmsbesök över helgen. Tove och Viktor är här trevligt och välkommet.
Bilden är från min nya telefon som jag dessutom fått hjälp med att utforska lite. Har aldrig trott att jag behövt en sån modernitet men oj så fort jag vant mig. Mycket roligt faktiskt! Kunde prata med Eva när jag mockade lösdriften och googla på nätet för att se något som Eva berättade om :) sånt imponerar alldeles tydligt på mig.

För mitt minne så skoddes Dorado i fredags. Lugnare än någonsin. Inte först när han såg bilen men väl inomhus var han mycket avslappnad. Lite lång nos ibland, ett säkert tecken på att han blir lite orolig men mest bara avslappnad. Vad det känns skönt. Var själv lite "off" och det kändes bra att bara kunna sitta på en pall och ta det lugnt.

Har tagit mig i kragen och ordnat en liten plan för träningen och vips så blir det roligare. Det hela går mest i skritt och det är nog inte så dumt att "laga" några hål här och där. Vävning, åttor öppna , sluta efter kanten och på diagonalen. Början till piruetter och så det mest spännande att han ska lätta på framdelen typ början till levad ;) I alla fall en gång tyckte jag att han böjde på hasorna lite.. vet inte om jag gör nåt tokigt men i så fall är det inte första gången. Dorado verkar nöjd.


Inga kommentarer: