fredag, november 30, 2012



Man faller direkt! Berga Gripen heter han men jag bor ju varken i Dalarna eller Värmland även om jag gärna gjort det. Hans matte vill att han hamnar där. Kanske tur, vem vet. Brukar inte vara ute på Hästnet men tankarna har gått lite åt att ha ett kallblod här hemma.  Han bor i Ekshärad denna. Jag tillbringade en sommar där i trakterna med hästar och ungar på en 4 H-gård i Brånarna. Länge sedan nu och apropå körning så tippade jag en grindstolpe med flakvagn den gången ;)

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=675065&inriktning=8&typ=

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

I det här fallet tycker jag att Västernorrland ligger i Dalarna och Värmland!

Elisabeth sa...

:))

Ingela sa...

oj, bara 5 år!! det va imponerande, om det är som det står =)

Marion Princic sa...

:)))

Kitty sa...

Ägaren vet nog inte var Tunbyn ligger!