måndag, augusti 30, 2010


Är du med?


Okey då!


Guldpojken kom travande mot grinden när jag svängde in med bilen :) I regnet dessutom.. Han fick en morot som jag turligt nog köpt och hade i bilen, sen travade han in i lösdriften igen.
Hade tänkt ta en städkväll men så blev det uppehåll så jag red en stund i stället. Var lite utanför comfortzon för B planterade granplant på ställen där ingen vistas normalt, så Dorado hade lite att titta på. Att lära sin häst sänka huvudet och slappna av när man "tappar" med spöet på manken är en strålande ide. Tackar David Lichman för det! Jag gjorde en "emergency dismount", kändes bra, får tacka yogan för det :)

3 kommentarer:

Ingela sa...

Absolut, säg bara till när du är hemma =) I helgen kan jag på sönd em (tänkte titta lite på dressyrtävlingarna på kungsnäs fram till 15-tiden) och kvällstid till veckan kan jag på månd kväll och till helgen =). Dagtid gör ju du annat ;o)

Elisabeth sa...

Söndag eftermiddag skulle vara toppen!

Ingela sa...

Javisst! =) vi hörs