lördag, augusti 21, 2010




Nej, inget hästande idag heller.. verkning i alla fall. Lillasyster har hård nacke och är farligt ute så nu blir det till att gå på grus på dagarna för hela gänget. Beta på nätterna ett tag till. De frekventa regnen har satt fart på gräset och vissa äter ju hela tiden tyvärr. Provade hennes mussla men hon fixade kvickt så att det gick att äta obehindrat ändå.

"When you drop your expectations that a person, a situation, a place, or an object should fulfill you, it's easier to be present in this moment because you're no longer looking to the next one. Most people want to get what they want, whereas the secret is to want what you get at this moment." ~ Eckhart Tolle


Evas bilder igen. Så fina de är våra härliga hästar.

4 kommentarer:

Marion Princic sa...

aww ja vilka fina bilder :)
lillasyster och vad heter den annan mini-milvisen? ju, milva har ocksa fatt en fettknuta igen. men jag tror inte det är pga gräset det är nog pga mig. jag har nog alldeles för mycket tid. maste behärska mig och inte beta henne sa mycket *suck*

Ingela sa...

Men oj, nu är hon alldeles vit! blev hon det nu !, och hon ser så hög ut också. Jag trodde först det kommit en helt ny häst när bilden rullade fram på skärmen.

Nu har vi också en guldgosse-kompis. Får se när jag har nya bilder hemladdade ;o)

ingela sa...

nämen jag kanske missuppfatta, detta är väl evas häst förresten.... ;o) natti

Elisabeth sa...

Den andra Milvisen kallas Storasyster. Hon är också rund om magen men betydligt mjukare i nacken.
Ja det är Evas häst :)