söndag, augusti 22, 2010



Så har de åkt till Stockholm de också, Tove och Linus. Trevlig helg med underbart väder.

Har både markarbetat och ridit Dorado och lekt med Lillasyster en stund.

* Tränade att D skulle flytta undan framdelen i skritt och trav med mig i zon 3. Går så där ännu så länge. Det är det som ska leda till byte av galopp så småningom.

* Lite Karen Rohlf skritt och trav. Tror att det går rätt bra men det är inte lätt att säga, ska filma någon dag och se. Bad om galopp men då kom huvudet upp rejält, får vänta med det ett tag.

* Red åtta med försök till öppna och sluta . Lite förvänd öppna också. Kände mig avslappnad och hästen också. Han tuggar och har sig, lite anspänning är det tydligen ännu.

Mycket nöjd med dagen..

Bilden på mig och David Lichman. Väldigt glad ser jag ut :) Dorado ser lugn och trött ut, det var han säkert också. Vore roligt att ha bilder på alla kursledare man gått för. Hade ingen kamera på den tiden och sällan att någon annan tog bilder heller vad jag vet.

Tomas Nordin tog fotot. Han var bra på att parkera släp också. När man inte har fyrhjulsdrivet så är det en konst att köra på åkermark i uppförsbacke. Han kunde..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Idolfoto!

Hoppfotot som Yvonne tog är ju fantastiskt, blir det förstoring hemma i fina huset?

/Ida

Elisabeth sa...

Får nog bli det :)

Sofie sa...

Intressant inlägg och jätte fin foto :-)

Monika sa...

nice :-)