torsdag, juli 08, 2010




"Världen är som vi är." När vår perception öppnas "här inne" öppnas också allting "därute". Deepak Chopra

Det är kanske därför jag tycker det mesta är vackrare än någonsin i år. För att jag har mediterat regelbundet :)


Det växer i min växtbassäng och rosorna är det bäst att njuta av för sen ryker de. B vill lägga sten runt bron och uteplatsen och få det hela lite mer civiliserat och jag har gått med på det. Man får göra vissa strategiska eftergifter här i livet ;)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Guuud så vacker plats ni bor på... Helt ljuvligt!
Önskar så att jag också kunde finna en sån plats! Hojta om du vet nåtot ställe som är till salu! :)

Frida sa...

Ja det är så vackert hos er! Allra hellst i sommar skrud kan jag tänka mig :))

Unknown sa...

Sant :)! O tänk vad mycket häftigt som det finns "där ute"!
Instämmer med Frida o Co- så vackert ni har det!

Anonym sa...

Vilken vacker veranda! Där vill jag dricka saft och sortera bokmärken som jag gjorde hemma hos min mormor när jag var liten... :-)