fredag, augusti 21, 2009


Vackert idag igen! I morgon har vi tänkt att "rida" gå en bit av Gusturleden och sen övernatta ett gäng på Grönängen. Det väntas regn men bara 6 mm, inget för en nordbo tycker A :) Vi måste ta tag i rekningen för var vi ska ställa transporterna, hade det varit E hade det varit gjort för veckor sedan, fler introverter i farten eller bara allmänt upptagna ;)

Bilden från Islänningsfolkets tur tidigare i sommar, ni förstår varför jag tycker att det verkar ha det så kul. Fotat av Kitty .

3 kommentarer:

Eva Östman sa...

Jag tar genast fram min Gusturkarta! Vilken del tar ni? Jag vill veta allt!

Kan man följa med på distns, månne?Eva

Ingela sa...

Nä, de har inte Afwar och skämt avdelningen på nätet, du kommer gilla bilden, men jag lägger ut den på bloggen senare också =)

den är säkert helt savvy..., höhöhöh

Elisabeth sa...

Det regnar som spön i backen här så just nu vet vi inte riktigt hur det blir. Möjligen blir det en kortvariant..

Såg bilden i tidningen idag, så fin!!!