söndag, augusti 16, 2009


Hemma igen efter en trevlig helg i Håsjö. Tagit en massa bilder av varierande kvalite så nu i veckan kommer det fler på bloggen.
I morgon börjar jag på nytt jobb, hej och hå, för andra året i rad fick jag reda på var fredagen före jobbmåndagen ;) "How interesting?" får man försöka tänka men i år var jag inte så road faktiskt.. Glad nu i alla fall, behöver inkomster ;)

Hade lugnt kunnat vara kvar flera dagar till i Håsjö om jag haft hästen med mig :) och varit ledig.

Bild, Dida och Spike, Håsjöhundar.

PS Dorado vände in i gaopp och gjorde ett rent byte ikväll, mest för att jag nu var övertygad om att han skulle kunna göra det.

4 kommentarer:

Eva Östman sa...

Hoppas det är ett toppenjobb! Kanske det bästa någonsin?

åsa sa...

Så roligt att få se dig live ibland =) Skulle vara kul och träffa guldgossen också! Men vaktmästaren låg efter lite i planeringen så det kanske var tur. Räckte med en RB pålle i lillhage...

Elisabeth sa...

J hade nog fått riktigt spel med två "hingstar" utanför fönstret :)

Elisabeth sa...

Kan vara det bästa, i alla fall är lokalerna bättre än jag sett förut :)