måndag, augusti 10, 2009


En kort markträning och ett litet pass ridning i värmen. Rätt bra för min introverta personlighet.
Var iväg en stund på sadelprovning hos A. Stocksaddel, vilken lycka att ha en passande sådan. Red in Zapatera i en och har aldrig känt mig så säker, egentligen varken förr eller senare. Den spanska kämpar lite emot mina försök till att sitta på Balancepoint men den får duga så länge..

Ibland vill man bara inte bli fotograferad, Annalenas bild. Egentligen en bra bild av min "personality" ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man inte är innuti dig, kan det vara lite svårt att se det introverta hos en människa som exponerar sig genom att blogga flitigt och ställa massor av kloka frågor på clinc när andras huvuden (i alla fall mitt) har fullt upp med att ta emot inkommanden information och inte ens kan tänka tankar till frågor.

Utifrån ser det mer ut som en kombination av svalka, stil och stringens.

Och jag tror inte att jag ser fel.

=D
/U

Elisabeth sa...

Dig har jag fått för nåt bra jag gjort i mitt förra liv :) Det är i så fall min clinicpersonlighet som är åt det hållet. Borde gå på fler sådana för att öva den :)