måndag, april 14, 2008


Jaha då har jag fått domen då. ..Skolan förlorar hälften av eleverna och då får hälften av lärarna gå däribland jag ;) Ska åka och köpa champagne och fira. Låter konstigt va eftersom jag trivts jättebra på jobbet men ni som sett Ophras program vet vad jag menar.

Det var Rosa som ringde och tyckte att jag borde se programmet när det gick i repris. Det handlade om att man drar till sig den typ av energi som man ger ut. Ett exempel var en man i USA som blev av med jobbet, det var egentligen allvarligt men han och hans fru skålade i champagne och firade ( det sa de inte till släkten) efter ett tag fick han ett bättre betalt och intressantare jobb :) Så det är planen .

5 kommentarer:

Cina sa...

Eeehh... så då ska jag säga Grattis, då? Med tanke på den fantastiska framtiden :-)

Elisabeth sa...

Ja tack =) Lika bra att ta det så , det lär nog ordna sig.

Anonym sa...

Grattis!
Om bara våren och solen kunde rappa sig lite, så kan du ju börja lira Boule på heltid! Proffs, -typ.

Anonym sa...

Grattis!
Skall det vara förändring skall det tydligen vara så stor och så mycket som möjligt på samma gång. Det kanske verkligen är meningen att du skall vända nya blad i livet. Skall bli kul att se var du hamnar ;-) Ny brun häst och nytt välbetalt jobb... Bertil får nog se upp i dessa tider så inte han också ryker i förändringstiderna :-)
/Allsta-Tinna

Elisabeth sa...

Nu har jag druckit champagne och läst era kommentarer så livet ser rätt ljust ut =)