onsdag, januari 22, 2014




Sitter här och dricker mitt sista glas vin inför den "rena" månaden som kommer. Funderar över hur det kommer sig att det ligger två ParelliDvder här med plasten kvar. Vart har min starka entusiasm tagit vägen? Nåja .. .. Parelli har gett mig oerhört mycket glädje genom åren och jag kanske kommer i gång igen. Den som lever får se.. ;)

I morgon ska vi träffas i Parelligänget och de andra verkar mycket på så det kanske smittar av sig ..

Kom hem medans det var ljust i dag så hästarna fick komma ut i stora hagen några timmar. Det känns bättre för mig och antagligen för dem med.

Är dock mer på när det gäller att träna Bruce och i dag kunde han gå bredvid mig utan koppel och stanna när jag stannade, inomhus. Korven var god :) Säger det igen Kikopup på Youtube är en källa till glädje.

Bilderna har varit på Facebook men har inte tagit några nya så jag återanvänder dem. Tycker om båda två så det är bra om de finns här också om datorn skulle säga i från.

Inga kommentarer: