lördag, januari 18, 2014






Det finns så mycket livsglädje i den här hunden och det smittar av sig :)
Vet inte om jag skrivit det förut men jag tycker att jag lugnt kan rekommendera "Hundar utan hem" om ni kan ta hand om en "rescue dog". De har skött allt väldigt bra och det hela har varit en fin upplevelse.

Rosa och jag har varit med om många saker tillsammans genom åren. Både roliga och tragiska. En och annan tragikomisk också men det är lite mer hemligt ;) Jag är glad att vi hämtade Bruce ihop också.

Terrierpojken har ett omättligt behov av att röra på sig så det är tur att han kan vara lös en del nu. Terrierfnatt är bara förnamnet men han återvänder snällt till mig som har extragott godis i fickorna. Mycket intresserad av hästarna och fåren men gick inte in i hagen idag och skällde inte heller. Bra!

Apropå gosaker så hittar han det själv också så någon puss blir det inte just nu.


Inga kommentarer: