fredag, oktober 04, 2013



Trevlig nyhet på morgonen. Wången har invigt sitt Active Stable och hästarna går ute dygnet runt. Roligt att få uppleva det. Spännande att se om det blir fler i norrland också.


Sol i dag tack för det, ska ta det lugnt och försöka göra en sak i taget. Ta fram transporten och bege mig till tippen. Hämta spån. Ringa halmmannen och hömannen. Kanske börja göra vinter här ute också. Gillar inte att ta bort krukor och annat , det blir så tomt. 

Bilen har dubbdäck och ser röd och fin ut. Lämnade den på Trampolinen så det är inte så mycket min förtjänst. Väl värt att få den i ordning inför vintern. Jag kommer mig inte för att göra det själv och min 90-talspärla skulle snabbt tappa stilen annars. 

Ska träna Dorado en stund också. Han har inte tappat stilen trots att han och de andra fått leva vildhästliv en längre tid nu igen. Vild och vacker är han, den där tamhästen försvinner så fort i honom och ersätts av en mer mustangliknande varelse ;) Snart är det Halloween, kanske ska dyka upp på jobbet i samma dress som på Dalpraktikens playday.


Inga kommentarer: