onsdag, oktober 02, 2013


Tänk att ha så mycket att vara tacksam över och ändå bli så grinig.. blir för trött och kan inte riktigt hantera det . Usch, bättring i morgon hoppas jag. Missade yogan både i går och i dag, för långa möten på jobbet för att hinna.

B ringde tidigare i dag och sa att Dorado var ute på gräsmattan. Han hade smitit ut genom den lilla grinden avsedd mest för folk. Han har minsann blivit mycket mindre klaustrofobisk den. Förstår honom för gräsmattan är lång och grön till motsatts mot gräset i hagen. B fick in honom igen så jag kunde stanna på mitt möte fast jag hade egentligen kunnat tänka mig att fara hem i det vackra vädret ;) Trevligt möte i och för sig. Jag har väldigt väldigt bra arbetskamrater, tur det

.



Fin helg i Stockholm med besök på Moderna museet. Det får en helt ny dimension tillsammans med en fyraåring. Spanska ridskolan på Globen med Eva därtill och det finns inget att klaga på. Tidig kväll nu så kanske humöret motsvarar verkligheten i morgon :)


Inga kommentarer: