söndag, oktober 20, 2013




Nu börjar jag som Maria i Lyckliga Dalen och säga att jag älskar helger :) Därmed inte sagt att vardagarna är så tokiga de heller men så skönt det är att hinna lite mer här hemma.
 
Innanfönstren är på plats så nu kan vi slut frysa.Vi har haft våra krämpor den här hösten både B och jag ;)  Nu när vi är lite mer going strong så det var riktigt roligt att "göra vinter" och hoppas på att det blir varmt och skönt i huset.

Har lekt lite med Dorado både i går och i dag. Hade tänkt att B skulle få ta en bild där vi gör något "Akademiskt" så att jag kunde skriva att nu har vi börjat :) men det slutade med tömkörning  i alla fall.

Vilket pyssel jag har att få in bilder på den här lilla Pcn nu. Macen vägrar samarbeta, har väl inte fått nog med omsorg. Säkert bra för hjärnan men oj så trött jag blir att lära om..

2 kommentarer:

Maria sa...

Snart helg igen, Elisabeth ;-)

Elisabeth sa...

:) Nu är man inne i lunken igen..