söndag, september 22, 2013


Fint höstväder i dag! 
Promenad med Dorado och trots blåst så var han rätt cool. Bra att ha någon att motionera med.

Fick undan en del som jag har gruvat mig för också så jag är på det hela taget nöjd :)

Den vegetariska matlagningen roar mig faktiskt. Det blir vackert och riktigt gott. Det gäller bara att börja i tid innan man blir hungrig.. Rödbetor med getost och creme fraiche till förrätt och Mungbönsoppa till huvudrätt var inte alls så tokigt. Lagat lite mer så det räcker till lunchlåda har jag lyckats med ett tag också. Bättre och bättre :)

4 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Jättefin bild!

Eva Östman sa...

Verkligen snyggt foto! Eller rättare sagt: snyggingar på fotot :-)

Anonym sa...

Håller med föregående talare!!

Kredit även till fotografen!

Ulla

Marion Princic sa...

ännu en härlig bild!