onsdag, oktober 24, 2012



Efter att ha studerat världsreligionerna ingående under några veckor tillsammans med mina elever är nog det här jag vill minnas mest. Jag som verkar ha blivit något av en "learnaholic" även när det gäller annat än hästar har ett lämpligt jobb just nu. Mitt minne är inte alltid så samarbetsvilligt bara men det blir bättre..


Jag har lagt till Cornelias blogg "Jag och hästarna". Vi träffades på Lichmanclinicen i Jämtland i somras. Har också lagt till Angelicas blogg om Långa tyglar i listan. I den senare skriver andra i hennes träningsgrupp också. Kan bli inspirerande om de fortsätter. Den hade ingen feed stod det så den hittar man längst ned på listan.


Förstår inte vad som hänt med bloggens sätt att lägga texten men orkar inte kolla heller. Nu ska hästarna ha sitt i mörkret.

Inga kommentarer: