måndag, maj 28, 2012



Red en stund i kväll igen. Han var inte lika mjuk som förra gången men jag kom på varför. Min prasslande regnjacka. Han är visserligen tränad med presenningar men då har ingen suttit på ryggen ;) Dessutom höll B på att lasta av diverse saker från släpvagnen och det blåste så jag tycker att vi är klart godkända ändå :)

Lyckoprickars ide med att fota sina hushästar var rolig tycker jag. Påbörjade projektet jag också men kom så på att räkningarna inte var betalda. Tala om förträngning. Det tog det mesta av orken så det blir bara några hästar i kväll. Det finns några till som möjligen kommer i morgon kväll. En brokig samling. Jag tittar jämt efter hästar när jag reser men eftersom jag inte gör det så ofta så har det inte blivit så många och det är väl tur det..

2 kommentarer:

Nypan sa...

Tycker käpphästen är riktigt vacker, var har du hittat den?
Eller har B gjort den?

Kramiz

Marion Princic sa...

oh vilka vina hästar! och vilken bra idee!