onsdag, maj 23, 2012


Fin kväll, varm och solig. Köpte en ny sadelgjord till Dorado på hemvägen. Han har blivit för smal för den gamla kors i taket.. Blev inte att jag provade den, istället lite åtta, vävning och sökning av "sweet spot". Såg riktigt bra ut, såg ingen ojämnhet så kanske törs man öka på lite till nu.

Avslutade med att han klippte gräs och jag rensade mina små kryddland bredvid bron. Han gillar mig lite extra nu och det är nog mest  detta betande :). Han har gräs i hagen men gräsmattor är överlägset godast.

Nu blir det rekordtidig sänggång, känner mig märkvärdigt trött. Egentligen skulle man ju vilja vara uppe hela nätterna nu när det är så fint men förkylningen som däckar folk på jobbet skulle väl hota mig då ;)

2 kommentarer:

annica sa...

Jag tror att det är sällskapet som gör att gräsmattan är extra god :)

Marion Princic sa...

mysigt!!