söndag, maj 06, 2012




B har varit bortrest och Rosa har bott hos mig. Vi har haft en riktigt härlig hästhelg och jag är så nöjd så nöjd. Tveka inte att anlita Rosa om ni behöver hjälp med er häst. Har sett henne leka med min häst och lasta islänning under helgen och är imponerad.

Red själv idag och jag har en ny häst, så lätt och fin. Tackar alla där uppe, Rosa, Lina och Parelli Horsemanship. I love it I love it.... Utan det hade Dorado blivit en "pasture ornament" antagligen;) Just nu tror jag på bättre alternativ. Min kropp fungerar också så mycket bättre efter vinterns yogande, har kommit av mig nu men ska se till att börja igen för att inte förstöra resultatet. Mycket är bra nu :)

Avslutade dagen i Timrå och tittade på sista finalen i Islandshästtävlingen som pågått idag. Rosa lastade en trevlig valack som haft lite problem med lastningen på morgonen. Hon är så duktig, ett rent nöje att se.

3 kommentarer:

Eva Östman sa...

Som någon kloker påpekade - vi har mycket att vara tacksamma för!

Frida sa...

Kul att du har ridit och att det känns bra! Han rör sig jättefint Guldgossen och att du fångat det på bild är bra gjort!

Marion Princic sa...

heja på dig som vanligt :))