lördag, mars 31, 2012





 Vad det är roligt att ha sin PT boende hos sig, "Personal Trainer" alltså. Är det inte det celebriteterna i Hollywood har, kanske inte boende men PT har de.
Dorado "tryed his heart out for her" på Parellispråket. Det var en ren fröjd att se på när Rosa gjorde enkla saker på ett riktigt sätt, finns nåt Parelliordspråk för detta också men det har jag glömt just nu. Det är just de sakerna som gör hela skillnaden för fortsättningen. Några dagar till har jag henne här  :)

Den vanliga TVn står tillbaka nu och Parellisarna visas istället. Fantastiskt vad gamla filmer blir som nya när man inte sett dem på ett tag.


Härlig vinterdag igen här och promenaden med Smilla kändes som en fjälltur.

När det gäller bilderna så kan man undra vem som lärt honom tigga ;)  Nu är jag alldeles säker på att Dorado medfött är Leftbrain extrovert men blir RB introvert vid press. Han är Left Brain mest hela tiden nu och det känns bra nu när jag lärt mig mer om hur de fungerar..

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Rosa är allt en gåva!

Men så mycket vinter! Här är det påskliljor, vitsippor och litet, litet gräs.

Victoria sa...

Vad härligt ni verkar ha det!:) Kul att jag fick se er mysiga gård!:)

Marion Princic sa...

"only perfect practise makes perfect" - är det den du menar? vad härligt ni har det där uppe!! ganska avundsjuk på allt snö ni har!

Elisabeth sa...

Just den :)