torsdag, februari 16, 2012



nickfain.com 

Hämtade en halmbal till igår. Lite utanför comfortzon att köra till okänd bondgård på landet i mörkret och snön. R följde med så det blev ändå en trevlig tur. Nu vore det sjutton om inte jag ska kunna banta ned hästarna så pass att jag vågar ha dem på gröngräset till våren i alla fall en del av dygnet. Annars så är det mest jobb, hinner inte alls med det jag vill göra med Dorado. Det tar sin tid att ha hästar hemma också. Det blir väl bättre framåt våren tralala :)

2 kommentarer:

Marion Princic sa...

men har man dem hemma so slippar man vägen till och från stallet och en massor dummar overstående människor. sedan har du bara en av dem finaste stallerna som jag har sett :). pussar systrarna från mig och guldpojken

Elisabeth sa...

Ligger något i vad du skriver :) Ska ut och pussa på dem genast.