söndag, juni 13, 2010



Målat staket och delar av stallet har jag ägnat dagen åt. Dorado har stått bredvid mig så lite gillar han nog mig i alla fall ;) Tränade en stund och det gick riktigt bra. Prövade galoppombyten på lina och de satt som en smäck. Överraskande eftersom vi inte prövat sen i höstas. Betyder nog att vi hade tränat tillräckligt då.

Helgen gick fort särskilt som lördagen var regnig och blåsig och nästan inget blev gjort. Känner mig rätt nöjd ändå. På torsdag ska vi Parellidamer träffas och både hovverkare och fårklippare kommer i veckan. Tänkte slippa klippa själv i år, tycker det är jobbigt då det yngre fåret hittills har försökt strypa sig själv varje gång jag hållit på ;) Det är lite sent kanske men än har det varit både kallt och regnigt så jag tror de är glada för pälsarna.

Ni som är lite Newagiga kanske kan roas av denna länk som jag fått av en vän. Bra minnesträning och ett ord på vägen :) http://www.thesecret.tv/behind-the-secret-game.html

4 kommentarer:

Marion Princic sa...

jag älskar The Secret! jag haller precis pa att läsa i abraham böckerna - ask and it is given, läser jag just nu. jätte bra och inspirerande.
vad fin du har det förresten!

Marion Princic sa...

haha men det var nog inte det secret jag menade ;). kul ända. ska kanske komma ihag att trycka pa länkerna innan jag kommentera nästa gang ;)

Elisabeth sa...

Jag har skrivit upp The Secret på min boklista :) Slog på Abrahamsböckerna på google och fick upp så många olika. Vad är det för böcker du har, jag blir nyfiken.

Marion Princic sa...

jag har the law of attraction och ask and it is given. bade tva är bra. men man maste nog vara i rätt sinnesstämmning för att läsa dem. vilket jag inte alltid är... men rekommenderar dem varmt!