tisdag, juni 22, 2010



För mitt minne, alla hovarna fixade idag. Pga av min handled har jag inte skött dem något själv och det märktes. Nu vet jag att den lilla raspningen en gång i veckan gör stor skillnad. Motiverande.



From The Secret Daily Teachings

Another easy way to use the law of attraction for your benefit is this:

Every night before you fall asleep, replay in your mind the good moments of the day, and give heartfelt thanks for each one of them. Think about the next day also, and intend that it is going to be amazing, that it is going to be filled with love and joy, and that all good is coming to you. Intend that it is going to be the best day of your life. Then when you wake in the morning, BEFORE you get out of bed, declare your intentions again for the day and give deep thanks as though you have received them all.
May the joy be with you,


Rhonda Byrne
The Secret...

5 kommentarer:

Marion Princic sa...

oh den far jag stjäla ;)
vad bra den var elisabeth - och precis till rätt tidspunkt :)

Elisabeth sa...

För mig också :)

Ingela sa...

Hej! Mailet måste försvunnit nånstans efter vägen =)
Räknade nog med att det fanns andra aktiviteter på midsommar ;o) Själv ska jag ha midsommar på midsommardan istället =)
Men onsdan blir bra. Jag prickar in det, spelar ingen roll vilken tid.
Dina hästar som går ute är ju inte beroende av att få komma ut först på morgonen så då kanske det går bra på fm-dan, annars brukar ju många föredra em -kväll, både för hästarnas och deras egen skull när de t ex jobbar =)

Ja, det är alltid spännande att se vad som händer. Och hur hästarna reagerar på det efteråt och dagarna efter ;o)

Elisabeth sa...

Förmiddagen går utmärkt. Det blir spännande att se vad som händer.

ingela sa...

OK! vi hörs