onsdag, oktober 31, 2007

Det här var så konstigt så jag sätter det här ett tag. Jag blev paff :)


Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa fråga innan du svarat på den föregående.


Du behöver inte skriva ner svaren, bara svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.


Hur mycket är:
12+18





















RIKTIGT 30


















3+56































RÄTT 59
































89+2








































YES YES 91






















12+53










































JAJEMÄN! 65





















75+26










































RÄTT IGEN 101

































25+52



































































JOPP 77
























63+32





















































ALLDELES RIKTIGT 95



























Jag vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!

Kom igen, ett par till...



























123+5









































KORREKT 128




















111+222+333?























































Fick du det till 666? Rätt!!!






















SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!
































LITE LÄNGRE NED






















LITE TILL...




































BARA LITE TILL...







































Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant???
Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en
annorlunda (onormal) hjärna

98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift.


Kommentera gärna jag kan nästan inte tro på det fast det fungerade för mig. Det här var underligt :)

2 kommentarer:

Cina sa...

Haha, jag har gjort det här förut, för ganska länge sedan. "Gul borrmaskin"....?! Men vem vill vara normal ;-) Å andra sidan fick jag ett "normalt" svar nu, så den ganska ordnat till sig...? (Eller är det en tillfällig svacka?!)

Cina sa...

"Ganska ordnat till sig"? KANSKE ordnat till sig, skulle det stå!