tisdag, maj 01, 2007






Idag trodde jag inte att det skulle bli nåt till bloggen eftersom det var lite grått ute och inget särskilt hände.Förutom mockning förståss, otroligt så mycket dessa tre hästar lämnar efter sig.Zapatera och jag tog en skogstur i morse.Prövade lite stigar.Vi fick huka oss under buskar och träd, vada i vatten och lera och vända då och då för stormfällda träd.Skönt i alla fall, fåglar och blåsippor fanns det gott om liksom frisk luft.På eftermiddan lasttränade jag Storasyster och då passade jag på att se om Zapateras lastningskonster fanns kvar.Inga problem ,bilderna är från andra försöket.I love Parelli !! :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt!!!!!!!
Klart impad =))

Anonym sa...

Sätter du dig in i bilen samtidigt som hästen kliver på, vad gör du med linan då och bryggan? För du kan väl inte köra iväg med bryggan släpande och linan hängande från bilen till finkan.

*förstår inte*

Elisabeth sa...

Nja inte kör jag iväg precis.Mest en ploj.. En 10 på lastning får man om visslar och hästen hoppar över staketet och lastar sig själv, äkta mannen och hunden rusar ut ur huset, stänger luckan och hoppar in i bilen :)