söndag, april 29, 2007




Den kanske lite mer makabra avdelningen kommer här :)) när det gäller bilder i alla fall.Vi hade en mycket lärorik dag i Håsjö igår , lärde oss mer om hovar.Verkade och disskuterade , resultatet kunde vi skärskåda i detalj efter genomskärning.Skulle den stackars kusen varit ömfotad eller inte? Tack Sigge och Åsa för en härlig dag ! Mycket intressanta kunskaper och god mat.Den lilla fågeln låg i det nedblåsta fågelboet här på gården.Boet var mjukt bäddat med Zapaterahår.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Känner Kari till din mer morbida läggning?

Jag glömde totalt att knäppa bilder!

Elisabeth sa...

Hoppsan! Om inte så gör hon det nu. E

Cina sa...

Hallå Elisabeth! Jag kände att jag naturligtvis måste "härmas" och lägga ut lite bilder själv - helt och hållet för min egoistiska sidas skull!!
Kaffe i stugan närhelst ni kommer ;-)

Elisabeth sa...

Trevligt Cina vi kommer!! Vad har du föradress där du lägger ut bilder? E

Cina sa...

Teknikens under, du vet... trycker du på mitt namn hamnar du där ;-))
För säkerhets skull:
www.cinasbilder.blogspot.com
Just nu skiner solen på oss vid forsen, hoppas den gör det hos er med!

Elisabeth sa...

Otroligt vad man lär sig:)) Vilka fina bilder, ska visa Bertil imorgon.Han sover visst, det är bara jag som inte kan komma i säng fast jag borde. E