onsdag, maj 16, 2007





Som sagt fler bilder av Svanthe.Det är roligt med gästfotografer.Svanthe Harström,Bertil Harström och Åsa Brandt hittills,det kanske blir fler.Själv redigerar jag ju för att få en förskönad bild av livet i Tunbyn men gästerna visar lite mer.Mockningsbilden visar en annan verklighet i maj.Lägg märke till yllemössan, den behövdes förresten idag också .Det kom en rejäl hagelskur precis när jag kom hem och skulle ut till hästarna."Storasyster springer utanför det nya staketet jag byggt innuti hagen för att det ska bildas "vägar" som tvingar hästarna att röra sig lite mer och leta mat.Jag tvingas dock röra mig "lite" mer jag också för att sprida höet och trots att jag inte precis behöver leta mat så ser jag sån ut på mockningsbilden.En liten fyrhjuling kanske inte vore så dumt ändå.Får skrivas på "önskelistan"..

Inga kommentarer: