torsdag, november 21, 2013




En granne berättade att han sett en sån här korsa vägen, i morse tror jag han sa. Den kom upp ur slyskogen bredvid hästhagen. Kanske inte ska klaga när Dorado stirrar  ned dit när jag vill träna ;) Om jag törs ska jag titta efter spår i morgon, vi har ju faktiskt spårsnö så lägligt.
Inga lösa hundar här på ett tag. Som Milla skrev, vargarna bor i skogen och hundarna... det ligger något i det. Det blir koppel så länge. Tänk att jag pratar om honom som om han redan vore här, hunden alltså :) Optimist ja visst.

Bilen gick igenom besiktningen utan annan anmärkning än bromslyset. Bra för en årsmodell 90.

Bilden tagen på FB Howling for Wolves Forever.

2 kommentarer:

Frida sa...

Det är något med de där 90-talarna. Min Volvo årsmodell 92 gick rakt igenom besiktningen förra veckan!
I våran lilla by hade en granne sätt lodjur igår morse så de kommer närmare.

Elisabeth sa...

Ja har sett att det rullar en hel del av dem på vägarna så man gjorde nog bilar som skulle hålla fortfarande då.