söndag, november 03, 2013

Det blev bägge ponnyernas hovar. Fantastiskt så mycket bättre min höft är. Boswellia Serrata en Guds gåva till människan. Ponnytjejerna är också mycket samarbetsvilliga och faktiskt är hovarna riktigt fina trots fetman. I min värld fina alltså..


Sitter i tung liljedoft och är allmänt tacksam! Huset är varmt efter värmepumpsbytet, har hunnit ett och annat under helgen som jag planerat, mitt surdegsbröd blir bra för det mesta fast jag gör det på gehör, blommor och lökar växer och påminner om ännu en vår, känner mig glad för det mesta och förkylningen fick tji även denna gång :) Tror att mitt jämna humör beror på att mediterandet faktiskt blivit av varenda dag en längre tid. Gillar verkligen de gratisserier som Deepak Chopra och Ophra bjuder på. Det börjar en ny den 11 november.




Den där kokboken "Slottsträdgården Ulriksdal" beställde jag av en vän som sålde jultidningar åt sin dotter. Hade inga förväntningar men den är mycket bra. God mat med ganska få och vanliga ingredienser som jag har hemma rätt ofta.Vegetariskt. Ibland har man tur eller rätt ofta egentligen :)
Ser någon att vi har timer på spisen kanske. Så mycket stress jag har undvikit tack vare den. Vet inte hur många gånger som jag "bara" skulle ut till djuren och sen blev kvar medans saker brände vid ;) Nu slipper man det. Vore inte så dumt med någonting som gick att ställa in så att vattnet stängdes av när vattenhinken är full också, det blir mycket "ska bara" där också..

Inga kommentarer: