torsdag, mars 07, 2013



I dag har det inte varit dagen man längtar efter sommar precis men bilderna fick mig nästan att göra det ändå. Sol och vit snö, fina skidspår, inte dumt alls. Dessutom ledig. Tror att det är den andra soldagen jag prickar in med ledighet det här året. Det kommer fler som det ser ut :)

För mitt minne hämtade jag femton spånbalar i eftermiddag. Det blir blött i lösdriften när solen skiner in där. Stora mängder snö som släpats in kan man tänka sig. Brukar tömma först i april maj så nu är det bara att fylla på spån och hoppas att det räcker så länge.

Fick datasupport för att se om internet kan fungera bättre här ute på vischan. Verkar nästan som om det hjälpte. Kanske blir lite mer bloggande nu då.

Hade som mål för denna vecka att komma i bättre form själv och småstarta hästen lite. Har åkt skidor tre gånger och lekt med Dorado tre gånger. Får betraktas som bra för att vara jag. Kanske hinns det med lite till men nu blir det att ta tag i mammas flyttning. Det har hållt mig vaken på morgontimmarna men det mesta verkar lösa sig som det ser ut. Ska bli skönt när det är klart.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Det löser sig.

Elisabeth sa...

:))

Marion Princic sa...

xoxoxox

Elisabeth sa...

Underbart med internetspråk :))) Snart behöver vi bara det

Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.