måndag, mars 11, 2013


För mitt minne så har jag nu 43 halmbalar i förrådet. Halleluja! Nu ska ni få tillbaka ni som var så snälla och lånade till oss.



Borde laga mat men satte mig med fotobiblioteket igen och hamnade i en sommar för några år sedan. Inte så länge sedan för Dorado är med han också. Sommaren då Eva och jag bodde i ett stall med våra hästar. Tänkte på stall Risgränds små filmer när jag såg den här. Någon är full i skratt. Eva skulle bli en bättre skådespelare än mig :) Hoppas på en sommar med lite roliga äventyr igen. Någon kanske säger att blir vad man gör det till och säkert är det så.
Tror att det är bra att sätta målbilder här :)

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

fin fina bilder - som vanligt...
længtar som dig efter sommaren, tydligen ska vi få mer snø hær nere den hær veckan *suck*

Ulrika sa...

Jag tycker ju att ni allra minst ska ta en rekognoseringstur till Skåne vid månadskiftet juli-augusti. Snart 2015.

Eva Östman sa...

Två tanter som bor två veckor i ett stall - det är semester, det!
Vilket stall ska vi ta i år? .-)