måndag, augusti 27, 2012


"You yourself, as much as anybody in the entire universe, deserve your love & affection."
~Buddha

Tänk vad bra jag har det som får lära mig nya saker på jobbet. Vi lär oss mer om religion just nu och Buddhismen är jag svag för :)



Bilden, The Buddha's Eye by Sonja Gartner
 
Ska strax gå ut och genomföra den tionde träningen med lonreining i min tjugoengångersserie. Inleder med Parelliövningar med den lätta långlinan "featherline". Den är verkligen bra , den får mig att bli mycket mjukare och mer libertylik. Bara att knyta ihop när vi ska övergå till långa tyglar. Praktiskt.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag gillar också Buddismen!

Levada sa...

Skulle absolut vara Buddhist om jag vore religiös. Men vem vet..när fan blir gammal.....

Elisabeth sa...

Vi kan kanske bilda en grupp :)