torsdag, augusti 09, 2012


I dag ska bli dagen jag börjar med hästträningen igen. Tänk att det ska vara så lätt att komma av sig när det händer andra saker. Jag har haft en härlig sommar men inte har det blivit så mycket med hästarna..How interesting :)

Gossen ser pigg ut och vill gärna umgås så det ska nog bli bra. Försöker känna efter om jag är mycket bedrövad över att inte kunna gå på Karen Rohlfclinicen men känner inget särskilt. Ska ju jobba då. Är förstås bra på  att förtränga saker ;)

Undrar om jag kanske inte har så stora ambitioner med mitt hästliv nu vill mest ha trevligt. På söndag ska vi dock till Grönängen Gossen och jag och leka lite med longreining. Angelica Hesselius kommer dit och det ser jag fram emot.

Bilden på Lina och Evas vackra Z på Väddö tidigare i sommar.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Z ser ut som en riktigt trevlig häst! :)

Eva Östman sa...

:-)
:-)