lördag, november 20, 2010


Rätt tuff dag igår men allt gick bra. Rosa höll mig sällskap och det kändes bra med tanke på halkan. Alltid bra att vara två om något skulle inträffa. Nu är Gossen skodd med taggar och rundskor fram. Inte vad man tänkt sig kanske men just nu känns det nödvändigt och bra. Guldgossen har lyckats få av sig gipset tre gånger ;) Marin Ondrasek fick bra kontakt med Dorado och han uppförde sig exemplariskt. Hm det där blev lite... Båda två uppförde sig exemplariskt :)
Nu är det bara att hoppas att skorna sitter på, i alla fall på vänster fram och att Dorado kan hålla sig lugn ett tag till. Känns hoppfullt just nu.
Det var en sagolikt vacker dag igår men inte ett enda foto hann jag ta. Denna dag var mycket grå så jag behövde påminna mig om sommartider och det fick bli en gammal.

4 kommentarer:

Monika sa...

Helt otroligt vacker bild på en otroligt vacker häst !!!

Elisabeth sa...

Ja den är vacker och jag kan avslöja att det inte var någon konst för ljuset och landskapet var otroligt vackert. Jämtland :)

Monika sa...

Jamen det är ju det naturligaste som är vackrast ;-)) eller hur?

Magda sa...

Oj vilken vacker bild!