torsdag, november 15, 2007

Eftersom jag roligt nog har återkommande besökare så får jag försöka hämta lite i skåpen.Det är så grått ute så jag lämnade kameran inne. Missade en fin bild, Zapatera och alla tre fåren åt på samma tuss. Det här hittade jag. Yvonne Odsberg filmade med min lilla kamera. Jag känner mig dessvärre lite obekväm i såna situationer och hukar och blir lite snabb i rörelserna men Zapatera är fin som vanligt. Bra att se det är ju "bara" att försöka bättra sig.Man vill ju se ut som Hempfling eller.. Läser förresten om hans bok om hästars personligheter nu. Får nog mera ut av den nu när vi studerat Horseanality så ivrigt. Ska försöka få tid att läsa i helgen. Det är härligt att ha så många trevliga saker att göra dvd , blogga och böcker. Nu ska jag ut och mocka i ficklampans sken. Börjar bli lite tufft att skjuta skottkärran i snön bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh din häst är sååå vacker!!

Elisabeth sa...

Tack!! Det tycker jag också, kan inte låta bli att titta på och fota henne. Dessutom är hon underbar som personlighet också , jag tackar varje dag att hon bor hos mig :)