torsdag, juni 28, 2007

Gjorde jag er på dåligt humör?Om jag inte hade sett liknande i verkligheten skulle jag ha avstått men tyvärr.. rosetter och ära har en stark påverkan på oss människor."Praise, recognition and material things" driver oss, allt hästen vill ha är " safety and comfort" (Parelli) Jag är annars ingen rabiat hoppmotståndare, har man sett italienaren Luca Moneta och tjecken Honza Blaha vet man att det kan vara annorlunda.Säkert finns många andra också.Filmen handlade nog om betts vara eller inte vara, dom kan naturligtvis användas på olika sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad ska man säga........tänkte precis stänga av när temat byttes =)
Som tur är slipper jag se så mycket av ponnycupen som Lina ska deltaga i nu 3 dagar till helgen....

Elisabeth sa...

Är du inte där eller är du funktionär? Är det Sundsvalls ridklubb förresten. Jag såg att de rustar till tävling nu i helgen.