måndag, juni 11, 2007


Den här bilden är tagen med datorns kamera.Kari och Smilla.Det har varit så mysigt att ha Kari hemma några dagar.Imorgon åker hon tillbaka till Stockholm för att sommarjobba.Det dröjer nog till september innan nästa gång.Vilken härlig tid på året. ,Jag går omkring och känner mig så nöjd hela tiden..Fortsätter med "Hilltheraphy" med Zapatera hon börjar få allt lättare att hålla ordning på kroppen även i nerförsbacke.Hon erbjuder allt möjligt och är så lugn och stabil.Tänkte nån ska få filma henne så småningom om allt fortsätter att gå bra.Det kan inte hjälpas att en liten fångskräck fortfarande dröjer sig kvar.Ringde och hörde mig för om Cavallos boots idag.Jag har ju "Epicarna" broddade och vill spara dem till hösten.Nån som har nån åsikt? "Bare" är ju ett annat alternativ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu börjar jag skna dej Elisabeth du kan vell komma och hälsa på? du kanske ska vara med på"Lek helgen" =)

Elisabeth sa...

Det värmde!! Kram