lördag, april 12, 2014



En av alla välsignelser i livet nu är Rawfoodbutiken på Söder. En skatt att ha mandlar, nötter och torkade frukter av hög kvalite i sina vackra glasburkar och slippa leta småpåsar när man handlar i affären.
Har skickat efter många gånger nu och det fungerar perfekt. Läste förresten att två nävar Cashewnötter är lika effektivt som Prosac. Låter bra.

För mitt minne blev alla hästarna fina om hovarna i går. Fredrik Nordin får ta ponnyernas hovar också för tillfället och det verkar nästan som om min kropp mår bra av det ;) Han däremot tar 12 hovar i rad och verkar inte ens svettig. Den ungdomen, det är olika..  Alla uppförde sig bra och det blev lite träning innan pedikyren för Dorado och mig när han ändå var i koppel så att säga.

Helt fantastiska mornar nu med fågelsång och sol. I morse mediterade jag utomhus och kände mig pånyttfödd efteråt :) Det är våren, det är våren som har kommit igen och med den kärleken tralala dök upp i mitt huvud. Undrar hur gammal den låten är..

Inga kommentarer: