torsdag, juni 13, 2013




Fick en färgstark ros av en färgstark flicka idag. En flicka som börjar ta plats i mitt hjärta.

Jag har ett fint jobb men därmed inte sagt att det inte blir härligt att vara ledig ett tag :) Först Köpenhamn med arbetskamraterna. Har lite resfeber, det är inte så ofta jag reser nuförtiden. Får behov av att "döstäda". Allt ska som vara i ordning innan jag lämnar gården ;)


Regnar mycket här utanför. I morgon kommer hovslagaren. Skönt att Dorado är nyskodd när vi ska träffa alla barfotahästar nästa vecka. Får se till att inte lyfta på hans hovar så att de andra hästmänniskorna ser strålarna bara ;) Lite på skoj det där men måste tillstå att jag inte är riktigt bekväm med att ha skodd häst. Det var härligt med Zapateras fina hovar de sista åren. Fördelar finns det dock också, har små broddar som nog gör nytta på den hala lerjorden i regn som detta.

Inga kommentarer: