torsdag, juni 13, 2013






En tid av överflöd!


 Avslutning för ungdomarna i Spikarnas kapell idag. Flera ska vidare till gymnasiet . Kommer att sakna dem.

 Ska försöka avsluta första delen av projekt trädgård idag. Att sätta plant och fröer. Vattna , klippa,
rensa fortsätter.

Har tagit på mig lite mer än vanligt denna säsong. Kanske inte helt klokt eftersom det blir lite mer bortavaro för mig. Köpenhamn med jobbet till veckan och Jämtland efter midsommarhelgen. "Fast track", kanske även det att ta på sig lite mycket ;) Har inte ägnat mig åt hästträning på länge. Tur att man känner folket på Dalpraktiken som vet hur jag kan vara.
B får en del extra att göra.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Alltid vackra bilder i din blogg! :)

Blenda Elby sa...

Jaja, vi är flera som ligger i "extrem hårdträning", eller så, inför fast tracken... kanske en fast uppstart, tänker jag =)

Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.