torsdag, januari 17, 2013

Sent blir det för det mesta. Min mamma är sämre så det blir så nu. Började så käckt med hästträningen men det föll platt i veckan. Ser ut som om jag är efterlängtad i alla fall :) Rejält kallt möjligen över min köldgräns.

Fick ett brev om att min bil är obesiktigad men mitt minne säger mig att vi gjorde det i Härnösand du och jag Eva :) Så fel kan jag väl inte minnas... Ska leta papper i morgon.




Nu kryper det ned mot 25 minus. Huvva, glad att jag hästarna har obegränsat med halm att äta. Har ökat på högivan massor också. Vattnet blir knappt ljummet nu men det fryser i alla fall inte. Längtar efter lite varmare tider.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Skrev du inte om det på bloggen, bilbesiktningen?

Önskar godare tider.

Eva Östman sa...

Jag har tydlig minnen, bildbevis och både din och min blogg tror jag. Bra bevisläge, kan man tycka!

Elisabeth sa...

Tack det blir bättre och bättre kan man hoppas :) The Silva way! Ja bevis borde finnas i bilen också. ska kolla i morgon.

Marion Princic sa...

kramar till dig!

Elisabeth sa...

Tack :)