lördag, januari 05, 2013



I morse åkte Kari och Judith mot Stockholm. Bara B och jag här nu men vi satte igång med att städa ut julen och bjuda in våren. Är inte klar än men ska trots det vackra vädret fortsätta tills jag blir klar. Till veckan får jag nog kalla in trupperna dvs Rosa och se om hon kan väcka min träningslust till liv. Träningslust till hästlek alltså, min träning får jag i trappspring och städyoga idag. Känns skönt att komma i ordning innan vardagen börjar på måndag.

Sen 1990 talet har min hjärna nästan alltid varit upptagen med hästrelaterade saker och nu är den inte det på samma sätt. Underligt men intressant.. ska bli kul att se om det starka intresset återvänder under det här året.

Hämtade halm i går för mitt minne. Hästarna har det ganska mysigt där ute med fri tillgång på halm. Tänker att jag ska avverka lite träd åt dem också men det får bli till veckan.


Jag ska verkligen försöka leva som nedersta bilden föreslår :)

3 kommentarer:

Eva Östman sa...

Duu - min minnebild är att så brukar du känna varje år vid den här tiden på året. "Är jag egentligen så hästintresserad? Typ.
"Tja, jag behåller dem väl ett tag till, så får vi se..."

Och när det våras så är du lika på som vanligt igen :-))

Elisabeth sa...

Hoppas verkligen att du har rätt :) Sjä

Elisabeth sa...

Själv minns jag inget som vanligt. ;) Förskräckligt smått att skriva på telefonen..